Promise you kid, I'll give so much more than i get

Oh haaai!

Vad händer i underlandet? Chill pillar lite bara...
Igår hade vi den lille australiensaren på besök här hemma för att äta lite svensk husmanskost.
Soyabullar, potatismos och gräddsås. Till detta fick han även s.k.

"råwrövrda lingowwn"

ha ha ha!

Vi lärde oss också utrotningshotade svenska ord såsom knävelborre! (stor mustasch)
Mycket underhållande! Det verkar även som om den lille australiensaren är fast i sverige tills efter min babyshower, så han är tvungen att delta. yey!

Planer för veckan:
*Baka en massa inför babyfäzzten
*Tjata på förra arbetsgivaren så jag kan få pappren till försäkringskassan.
*Skicka tillbaka ett par dåliga linser
*Bli frisk (är en snuvig poni idag)
*Jobba så man får cash för att köpa gowdis
*Piska Niklas så han bär ner en massa grejer till källaren
*Vara allmänt awesome som vanligt
*Babyshower!
*Hälsa på Ceasar på landet.


Jag har även funnit en mycket vacker klänning på www.stylebystars.com som jag vill ha.

Någon vacker människa får jättegärna ge mej denna i "grattis-du-är-mamma-present"
Och ja.. sådana dagar får man faktiskt presenter.
Eller?


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0