Gone baby gone

Haay!
Niklas den lille bävern kommer hem snart, millmut har hållt mig sällskap under helgen:)

Det har väl hänt en del den senaste tiden... Min kissemiss Ceasar har flyttat till Nykvarn.
Han och Cleo gick inte ihop längre och han trivdes verkligen inte i våran lägenhet. Så nu ska han bo ute på landet i en stor villa utan några andra katter. Familjen verkar vara jättesnälla och jag ska ringa och kolla hur det går för dem imorn. Han flyttade redan i torsdags:'(

Känns ändå väldigt jobbigt att han har flyttat, har haft honom sedan jag var 17 men det känns som att det var det bästa beslutet för alla. Cleo verkar vara mycket mer chill nu när Ceasar har flyttat. Och det är huvudsaken, att katterna trivs på bästa sätt. Vad man kan råda andra barn är att inte skaffa husdjur när man är ung eftersom man vet aldrig hur livet kommer att ändra sig. Men men...

Cleopod ska bo kvar hos oss, hon är så rolig och bara chillar omkring:) Igår skrämde mattan henne.. haha!
Cp katt.


Miss you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0