Snowstorm!

Haay!
Det var tänkt att Millmutt och hennes man Nagge skulle komma och äta middag med oss men snöstormen gjorde att de inte kom nån vart. Så jag och Niklas har varit strandsatta i lägenheten hela dan.
Nu har jag tvingat ut Niklas i stormen för att köpa choklad... Mwahaha!
Något som är roligt är att från och med imorgon får jag börja ta ut min föräldrapenning.
Det är jävligt nära förlossningen nu. DA DA DUM!
Den lilla grejen ligger och vrider och sprakar runt för fullt inne i magen, känns ganska konstigt att snart kommer det ut en liten bebis om mindre än 9 veckor.



Niklas kom just hem med en mystisk energidryck som gravida kvinnor absolut inte får dricka.
Är detta en önskan om att ha något för sig själv eller hur ska jag ta det?
Saker som gravida inte får äta eller dricka är i mitt huvud markerat som farligt, liksom om det inte är bra för bebisen så är det något väldans mysko med produkten... Scary..

Nu ska jag äta choklad!



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0