Pink addict? Me? Oh maybe...

Haay folket!

Vad har jag sysslat med idag, jo beställt en ny parfym på www.parfym.se. Fick psykbryt först eftersom nästan alla dofter jag ville ha var slut:( men bestämde mig för Versace Bright Crystal 90 ml så nu har jag parfym för ett bra tag framåt. Den är rosa, of course, så den matchar både min laptop och min telefon^^

Ibland tror jag att jag har ett seriöst rosa problem...



Så ser den ut i alla fall. Think pink tema här hemma:)


Jag har även satt i hop en BB outfit till c'est baby. Jag och Niklas var och shoppade babykläder igår, vi har en del kläder redan som vi har fått av folk men nästan inget i storlek 50 vilket bebisar har i början av livet. Så jag tänkte att antingen uppfostrar vi en nudist eller så köper vi lite snygga outfits.

Så snygga outfits blev det! Men we need more! Därför kommer jag ha en babyshower inom kort så alla fina barn får bidra med sina önskade outfits. Klart min bebis ska vara snyggt klädd. Och kom ihåg folk, det verkar luta åt att det blir pojke enligt barnmorskan så inga klänningar...




CASPIANS BB OUTFIT
Mössa: vit med svarta ränder samt med 'I love mum' logga.

Tröja: mysig och chic hood tröja för de där kalla aprildagarna.
Med fickor för förvarning av viktiga saker som... Nappar??
 Vad faskien ska en nyfödd bebis med fickor på kläderna till?
 Vad är det för efterbliven människa som har designat detta?

Byxor: bebisblå mjukisbyxor för den bekväma ungen

Strumpor: Vita med olikfärgade leende valar på..
och ja, jag dog av garv när jag såg dem.

Motto: Comfy but classy

Nu ska jag gå och klä på mig och sedan bär det av till jobbet sen är det helg! yeey!

Lots of love

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0