Orange

Apelsinjuice.. såg en bild på det alldeles nyss och nu kan jag inte tänka på nånting annat.
Problem? Jag har borstat tänderna... slutsats: dricker jag det nu kommer det smaka äckligt i alla fall.
Gaah!

Asså jag har totalt glömt bort vad jag skulle skriva om nu. Jefla skit.



Här kommer en fräsch bild!
Kom att tänka på att det är typ ett år sedan den här bilden togs.
Asså DM förra året in my <3
Så jävla roligt det var!
Tror inte att jag någonsin har haft en snyggare fejkbränna än då.

Saknar cheerleading och alla apisar jättemycket, vet inte om när jag kan börja köra igen men
Jag hoppas att jag kommer tillbaka nån dag.
Hursomhaver kommer jag och gluttar på er iår.


Over and Out

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0