Milky way!

Haay!

Åh det var så roligt inatt när lilla Niklas började spy blod och ha magsmärtor.
Så vi promenerade ner till södertälje sjukhus och blev inlagd (pris 350kr!!!)
Efter lite prover och en MASSA timmar senare får vi åka hem med misstanke om att det är antingen magkatarr eller gallsten. Vi måste åka till akuten igen om han börjar spy, få feber eller ha massiva smärtor igen.
Lite konstigt att vi inte kan få hjälp innan det är jätteallvarligt...
Jag ska tvinga ner Niklas till vårdcentralen för att se om det går att behandla eller få nån diagnos så han får hjälp innan det har spårat ur fullständigt.

Resultatet av våran lilla sjukhusvistelse gjorde så att vi missade barnmorskitiden så jag måste ringa och boka om den. Dessutom kom jag inte ens iväg till jobbet idag pga SL. Roligt!

Och sitter jag här och läcker mjölk.. perfect end to a perfect day!



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0