Guess who's back?

Haay!
Jag lever!
Och är jättetjock.
Jag vet att det har varit ett tag sedan en update men jag är busy woman!
Bildbevis på att bebisen fortfarande finns.



Oh ja. Checka magen. Den är vild.

Grejen därinne är ännu vildare, bara rör sig och kickar som en ninja.
You wanna touch it, dontcha!

Det är skitkul att vara gravid, NAT!
Har gått in i en ny fas då jag läcker mjölk och är allmänt labil.
Kan börja störtböla över minsta lilla.
PMS gånger 10.


30 fullgånga veckor och går in i vecka 31 om 3 dar.
Vilket betyder att nästa vecka är det 32 = 8 månader.
Snart är det dags små vänner innan Madilu Junior kommer till världen.

Over and Out
xoxo


Kommentarer
Postat av: Patrick

JAAAAAAG SAKNAR DIG OTROLIGT MYCKET!!!! <3



Jag är så lycklig för din skulle, och jag kan inte vänta tills att jag kommer hem och får umgås med dig och bebisen =)



puss och kram <3

2010-02-15 @ 16:44:52
URL: http://ptricks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0