PIZZA!

Schello!

Det var ju meningen att jag skulle återvända till Björnlunda idag.. men jag är trött som ett litet djur.
Pallar inte.. Drar till jobbet imorn med allting härifrån och ger mig sedan hem därifrån.
Dagen idag började med att MillPill kom hem, sov, spydde och var allmänt frääsch *fjortizfyllah*
Sedan krävde vi att far köpte hemkörnings pizza och vi fick som vi ville. Najs!
Nu är våran pizzalust tillfredställd så att next på schemat är 'Trueblood'.
Klart jag nördar denna serie... hade ni verkligen väntat er något annat?
Ehh nej!!
Söndagsångest kommer krypandes.. ska grabba läsken i kylskåpen och dra och
hoppa på Millmutts ansikte tills hon vaknar.

Jag har faktiskt varit lite aktiv idag. Nu är ALLA McFly låtar överförda till min nya data,
och det är en hel del musik om jag får påstå.
Så nu ska jag pumpa McFly borta i Björnlunda.

They'll never know what hit them...

Baahbye!



 
Bara för att den är snygg^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0