My boobs are ok?

Hayo!

Goddag goddag!
Hur mår folket idag? Det är bara bra med mej, tackar som frågar..
Illamåendet idag har varit helt okej.. inga massova uppstötningar idag inte. niiice!
Mamma sitter och rensar svamp och jag får fly när hon börjar tillaga dem.
Är det något som framkallar kräkuppstötningar så är det svamp.. som jag har älskat förut *tår i ögat*

Idag har Niklasio von fixxarkhalle köpt en ny säng för pengarna vi fick av statoil, (hyrde släp av statoil, det lckte in regn och vår förra säng bidde förstörd). Det är en dubbelsäng.. vuxenpoäng till moi. Första gången i mitt liv
får jag äga en dubbelsäng istället för att sova två sillar i en 90 säng. 

Mamma har för ett litet tag sedan påpekat att min boobs har blivit muterat till sin dubbla storlek and that is väry true. Inte nog med att de har avancerat i storlek utan de gör ont som fan.
Kommer folket ihåg back in the days när man började få bröst.. det gjorde ont så fort man ens kom i närheten av dem. Jag fick ALLTID! På något konstigt sätt Camis armbågar i mina.. AJ! Men anyhu de kommer att fortsätta växa tills ja har ett par lökar som Pamela A kunde vara avundsjuk på.
Dock kommer de vara fulla med mjölk.. inte silikon..



Nu måste jag duka.. toddles!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0