Memory Lane

Hellus!
Idag har jag varit och fikat med guurlsen från ex-srb.
Det var riktigt mywsigt! Tyvärr blir det ingen dagens outfit idag..
jag är bara inte sån:D
För tillfället sitter jag och överöfr gamla bilder till min nya data,
lite nostalgi känsla.
Något som slog mig när jag satt här och kollade igen dem är att man lär känna så
otroligt mycket folk genom åren men det är några få som alltid hänger kvar.
Visst det är bra att skaffa nya vänner
men i slutändan så vet man vilka som alltid finns kvar,
ofta är det dem som var med way back.

Nu vet jag inte hur andras bästa vän situation ser ut
 men för mig är det endast två personer
som lyckats leva hänga kvar och med dem två är det något helt unikt.

*Vi har aldrig haft en girl-i-wanna-cut-you-into-pieces-fight
Visst man kan bli sur på folk men aldrig att det varar över mer än en dag
och i såfall ytterst sällan!

*På grund av punkt ett så har jag ALDRIG
 snackat skit om dessa små kvalsterbarn och
de har aldrig talat illa om mig.

*Det spelar ingen roll hur lång tid det kan gå emellan att vi ses,
 vi har alltid samma relation utan att något har ändrats.

*Jag berättar allt för dem och vet att det inte kommer ut.
 Samma som att jag aldrig berättar något de säger i förtroende till mig.

*Oavsett hur jag har mått eller vad jag har gått igenom så har de alltid lyssnat.

Jag tycker att det är helt otroligt att vi har känt
varandra sedan vi var 12, respektive 13 år.
Jag känner fortfarande att oavsett vad som händer så finns ni alltid där.
 Ord kan inte beskriva hur mycket ni betyder.




Cami & Tyson<3

Ni finns över hela min data, så många år av fina minnen med er.
Ni betyder mest mina tomtar!





You just call out my name,
And you know wherever I am I'll come running
Oh yes I will, to see you again
Baby don't you know that
Winter, Spring, Summer or Fall
Hey now
All you got to do is call
Lord I'll be there
Yes
I will
You've got a friend <3


Kommentarer
Postat av: cami

åh din lilla palsternacka! du får mig att snörvla mer än vad jag redan gör med min sjuka näsa. <3

2009-09-27 @ 10:28:44
Postat av: Patrick

Nej, jag tog inte med honom för jag fick inte plats =( Han är hemma i Sverige och väntar på att bli kramad. Hur mår du? Vart bor du? Med vem bor du? Hur går allt i magen? Jag saaaaaknar dig!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-09-27 @ 15:56:49
URL: http://ptricks.blogg.se/
Postat av: Tyson

Nu när jag äntligen har hittat in till din blogg så möts jag av något så fint. Åh! Min lilla niece <3

2009-09-30 @ 11:35:51
URL: http://linntyson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0