Lets make out in the middle of the street

Haay!
Idag är jag ledig man och Niklas-san har fixat ett jobb som ska inbringa feting cashflow to tha familia!
Yeeey! Dessutom ska vi ner och skriva på papper för vår nya lägenhet nästa vecka. Det går framåt!
Min telefon har ny kommit tillbaka till livet. Eller nej jag fick en helt ny. Så typiskt mig att ha sönder telefonen så att den är beyond help. Men kalaset kostade mig nada eftersom jag har en smoothtalker till pojkvän. Hade ingen garanti eller nånting på telefonen men lilla Niklas fixade en ny till mig utan kostnad. Detta gillar vi!

Över det enda under det andra, New Moon har premiär snart! Jag har bokat Cami för att dela denna ögonorgasm med mig! Gaah! Varför känns det som jag kommer sitta och böla som en fjortizz i biosalongen? Hehe.. eeh?
Sant..  Men anyhoo! Julklappar o.s.v. har börjat inhandlas.. Tänkte börja i tid som en vuxen människa med framförhållning. Eller om man ska vara helt ärlig så är det för att jag inte ska ta slut på alla pengarna på godis eller sånt:)

Här kommer lite roliga bilder!



Älskade favvo mentorn David äter en hamburgare på flygplatsen från Berlin 2008
(paparazzi moment<3)


Jag och en halv Stinis i Böörlin
Vad tycker folket.. Är rött hår något att satsa på i vinter?


Cami och Jag 2005.
Snygga män!

Men nu ska jag försöka komma på ngt att laga till middag!

Over and Out!



Kommentarer
Postat av: Kvalster

haha sitter á garvar varenda gáng jag läser bloggen din haha ^^ typ dog över att du faktiskt uppdaterat inom en vecka muahahah! men annars e det najs, liker updates Mädz, m'kay? <3

2009-10-30 @ 01:23:16
URL: http://emilyjane.blogg.se/
Postat av: camizzzzzzzzzzzzzzzz

dazzz auto.

jag gillar det faktum att vi ser i princip lika gamla ut nu som 2005.



och så var det den där premiären på fredag. madde, du vet att du får betala min försäkring om jag får nackspärr! (eller annars, ge mig en hakklapp så får jag dregla på bäst jag vill - funkar också)

2009-11-16 @ 13:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0