Chinese cat wearing pink hat

Haiho!

Idag började morronen med att gå up typ 06:45 för att sedan ges sig ut i det otroligt sköna värdret (läs: OSKÖNT)
För att komma på inskrivning hos mödris. Jag som inte gillar nålar and stuffs like thats tyckte inte att upplevelsen
var något roligt :(. Barnmorskan Gunvi snodde 3 provrör med blod av mig och när jag trodde det vursta var över så ska hon sticka mig i fingret! AJ! För att ta mer blod av lilla mig.
Stackars Madilu!
Sedan mätte hon blodtryck... maskinen pep till och sedan stod det error på den.. eeh inte bra?
På andra försöket fick den fram att jag har lågt blodtryck men tydligen ska det fixa sig själv när min
ultra sexiga svullna kropp börjar producera massvis med blod.
Jag blev oxå vägd men resultatet tänker jag inte printa ut här ^^.
Anyhoo jag fick kissa i en plastmugg aswell.. tycker att det summeras som en riktigt rolig dag. Eller?
A fast nej.,,

Vi ska ringa och boka tid för ultraljud och sen ska vi komma på återbesök den 15 december,
Så nu ska man endast vänta och se att allt stämmer med blod och sånt.
Det blev ett väldigt blodigt inlägg idag men men sådana måste väl oxå få finnas.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0