Stannar fast timmen är sen

Schalla!
Läget med den massiva folksamlingen? jo då det rullar..
Enligt statistiken så är det ca 30 män som läser denna blogg de dagar när det är som mest packat härinne.
30 pers! OMG min data kommer fucka ur av all trafiken. Anyhoo jag misstänker att dessa män (och kvinnor) är fina saker jag känner. Känns lite mobbat att folk bara finner en så pass intressant att de läser om moi som de inte ens känner. Så jag sätter ner foten hära. Mystiska människor vik hädan!
Ni är säkert pedofiler hela bunten! *angry eye twitch*

Erhm!
Well som alla barnen i jerusalem säkert känner till vid det hära laget är denna pluska (blogg) ganska oseriös.
Allt som inte handlar om Edward Cullen, Twilight, McFly eller Danny Jones skall tas med en nypa maskros.
TVÅ PILLER OM DAN!
Allt som dock handlar om Edward Cullen, Twilight, McFly eller Danny Jones är högst seriöst.
Gud nåde den som trodde något annat.
*drool*

Haha men asså gud jag orkar inte.
Tänker endast på den tidigare msnkonversationen jag och lillasyster hade alldeles nyss.

-en dag står du och jag här! En dag då vindarna bär (?)! En dag!(8)
-...en dag (viskar)

Det roliga var att när jag läste det hon hade skrivit kunde jag liksom känna hur hon riktigt viskade i mitt öra.
(en dag) så dramatiskt att jag dog ett ögonblick.

Blogginlägg utan mening eller syfte? Fler av sådana? Vad säger Sweeden?

In sweden we like.


(...en dag)


OVAH UND OOT!


Kommentarer
Postat av: milla the swine fly

du är cp och snuskig

...en dag

2009-11-12 @ 23:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0