Winners never quit, quitters never win

Små älsklingar, jag vet att det var lite tufft att hamla så långt ner vi gjorde.
Men vi hade ett jävligt bra program och att få 10% avdrag för att en skadad topp (som var biff nog att vilja bygga) är tvungen att stå på sin skadade fot och därför ramlar ner utan att baserna hinner fånga är sånt som händer. Det var en jävla otur men vi ska vara fan så mycket stolta över det jobb vi gjorde. Därför kan jag säga utan ånger, utan tårar att vi gjorde vårat bästa.. sen life's a bitch men låt det inte trycka ner er.. vi kommer tillbaka MORE POWERFUL THAN EVER! Vi tog oss till SM i år, vem vet vad som kan ske nästa år? You never know.. Ha lite tillit bara. Ni skötte er asbra och jag är stolt att kalla mej en apa:)

Nästa år tjejer... Då tar vi med oss Pontus fo real.


Älskar er<3 ni gör mina helger fan så mycket mer spännande och svettiga



Störst, Bäst och Vackrast!
My Heart Will Always Bleed Blue

Stay Gold apisar

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aw, men det är bra inställning! Nästa år!

2009-05-24 @ 23:40:31
URL: http://alalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0