Let me sign

På söndag händer det! omg!
Men det är på söndag..
Vad har jag gjort idag? Gått igenom hela extramaterialet till Twilight vilket ni små töntar inte har!
HA HA HA!
Vad har jag sett? Vackra saker, extended scener och borttagna scener.
Samt fick jag reda på vad den oehört vackra låten heter som spelas när Bella 'dör'
Det är 'Let me sign' och her R Pattz som langar skillzen.. den är vacker på riktigt!
Varför fanns den inte med på Twilight soundtracket som jag köpte lagligt i London=
KAN NÅGON FÖRKLARAR VARFÖR?
Aja nu har jag denna låt i min ägo med hjälp av andra metoder... I have my ways.
Och min mix grejs funkar inte men jag ska lägga upp den på bloggen via youtube.

Lööv

Och till Laura som tycker att Edward ser ut som han är askåt i filmen när han ser Bella för första gången kan jag bara berätta att i extramaterialet får man se hur han dödar Bella i sina tankar.  Sen kan vi resonera vidare kring detta moment och eftersom det är torsdag kväll och jag inte har något annat för mej så kan jag lika väl sitta och nörda mej?













Horny look?
No no!
Careface look
Cuz I'm gonna kill you











                                                                                                     

                                                                                                                




Horny look? Oh ja
Cuz I like it when you're dreaming bout me










Så nu när vi har konstaterat att Laura har fel så önskar vi Lycka till åt HCE A lag som tävlar imorn,
Jag kan tyvärr inte vara med eftersom jag ska jobba :'(

Stay gold

Kommentarer
Postat av: camilla

jahaaaaaaaaaaaaa. det var videon som satte igång. det förklarar musiken. btw. vi tittade på extra materialet igår (sista grejen vi gjorde med magsie, whatelse du vet haha). vadå, gjorde han? varför missade jag det? HUR missade jag det. vi satt mest och funderade varför regissören satt och kåtade sig framför kameran och undrade när hon skulle komma så nära så att hon kunde slicka skärmen. plus att vi snackade om det komiska att man skulle ha bilder på edward och en själv.

edward och jag i parken.

edward och jag på ibiza.

edward med solhatten.

edward och jag äter rådjur.

edward och jag på skansen.



anyway. stört, men stört roligt var det iallafall. nu är du nöjd va. jag har kommenterat TVÅ gånger inom loppet av fem minuter. nu ska jag fortsätta titta på ally mcbeal! :)

2009-06-05 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0