I Guess Second Best Is All I Will Know

Hey barn

Jaha.. mamma var nyss här.. hon och hennes dude har bråkat så vi får se vad som händer med bröllopet om en månad.
Annars om de inte fixar det så kommer hon att flytta in hos mej och Fabio.. wtf.. so much for flytta hemifrån.. jävla skit.
Aja på Måndag så drar jag mitt pick and pack och flyttar två hus bort.. woho! Fäzzt!
Vad är annars roligt? Jo min bränna för tillfället... eftersom jag är tvungen att vara ute och jobba dagarna så är mitt ansikte rött av sol.. Men finaste är nog mina fötter.

Ballerinaskor + Sol = Schnyggis bränna

Mina fötter är fet sezziga och bruna men tårna är vita

God hates me

not

Jag är hans favvo blondin:)



Haha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0