Oh hey

Hey hey!
Jag vet dålig uppdatering MEN det lovas komma fler bättre inlägg. fo real!
Jag har förlängt håret hos Linn my beloved! Det blir awesomely super bra! Vi har även bildat team Pinkey Tinkey som ska ta hem slutspelet i magmuskler, oh yews! Dessutom skall vi yoga ihop på måndagar för att öka muskelmassan samt flexibliteten (se det är inte helt omöjligt att stretcha hemma *winkwink*). Jag har sjuk idag vilket är dåligt, förhoppningsvis blir jag frisk tills imorn då det är träning, yeey. Min vackra australiensare ringde imorse och blev mycket oroad över mitt tillstånd, vi har kommit fram till två saker:
*Han behöver byta telefon 'cause its being all french on him' ÄLSKA UTTRYCKET!
*Mitt immunsystem är fucked up, det kan bero på att jag dricker för mycket..eller?

Dessutom kommer denna vacker människa att spendera en vecka med moi i London, senare flyttar han till Spanien. Nära nog liksom. Jag har skaffat en ny muffincraving, vad är grejen med muffins? I dont know men jag har ett stort behov av dem. Not so good for tha abs!

På onsdag är det paytime och det skall användas till Londonkassan och till solning med Pretty Patty.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0