OCD - Obsessiv Cullen Disorder

Hey barn!

Idag är jag ett sjukt päron, kan inte vara med på träningen men jag kommer och kikar på folket istället!
För alla vacker människor har OCD kan jag erbjuda en lite tröst tills 'New Moon' släpps på en bio nära dej.
http://www.youtube.com/watch?v=AsghUBi81qY&feature=channel_page

GE MEJ!!!<3

Det är en fan made trailer till New Moon som Cami upptäckte, hon trodde att det var äkta.
Vet inte om det säger att trailern är bra eller att Cami är dålig, a bit of both maybe huh?
Har nu beställt fina små presenter till människorna i 27 b samt till Magnus om han vill ha,
vad det är jag har beställt säger jag icke in case dem läser. Men jag kan säga ett ord, vackerhet!
Oh ja! Nej nu ska jag, min snoriga näsa ta på oss kläder för att sedan bänka oss för att se små apisar träna.
Very nice!

you know you love me
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0