O_o

Hey hey
Igår vaccinerades katterna, den ena var för tjock och den andra hade tandsten. NICE!
Idag skulle emmz ha förlängt mitt hår men dog av nackspärr, idag tänker vi på henne<3
Cami saknar mej så jag hade tänkt att visitera londonborna snart.
Här kommer en vacker bild.


Yes det är Chiefen till vänster<3 biig loove
dock undrar jag vems halsduken är jag har på mej??


angelina drömde att hon sköt på en häst, men den var skottsäker. Sedan flög den i väg

Nu vill hon ha en sån



angelina' säger:

jaa dre tskulle vara sjukt ballt

man skulle vara oövervinnlig

den är fin alltså^^


xoxo

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha, en bild säger mer än tusen ord x)

2009-03-13 @ 15:36:37
URL: http://allaboutcharmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0