If U Seek Amy

Hey folket.

Jag är döende av förkylningsvirus, men imorn ska jag tamejfan iväg till jobbet. Sedan skall jag införskaffa ett par legginsjeans. Så det så! Ett par byxor som ni aldrig kommer få se mej bära är dessa horribla Haremsbyxor
Vad är det för twisted dark human being som har uppfunnit dessa? WHY GOD WHY?!

NEJ BOB! NEEJ!

Andra intressanta faktan? Träningen i tisdags gick väldigt bra, vårat bygg sitter helt okej. Rum för förbättring men det känns som att det är ett överkomligt mål. Vi fick även shaka i tisdags vilket automatiskt gjorde det till den roligste träningen hittills..eller? Det saknades en viktig del i det hela bara...BELLUZ! Då hade ögonblicket varit perfekt!
Jag sänder en tanke till hennes sjukstuga från min, krya på dej nu för faen! <3

xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dom där byxorna är hur jäkla sköna som helst. Fast jag kan hålla med om att de är grymt fula :P

2009-03-28 @ 15:32:29
URL: http://j920629.blogg.se/
Postat av: Madilu

Dessa byxor är så skamliga att dem inte ens har rätten att kalla sig för byxor!USCH!

2009-03-28 @ 20:11:26
URL: http://madilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0