DM brons

Hey barnen
Jag har varit fäting dålig på att uppdatera här menjag vet att ni förlåter mej.
DM slutade med brons för oss och guld samt MVP till jrb, vem började böla som en gnu? Jag, va nej?
Måste säga att helgen var bland det roligaste jag har upplevt på länge. Allt från den hysteriskt tråkiga busschaffören som skjutsade oss till Uppsala till den vackra chaffisen som skjutsade oss gratis efter att vi skrikit ramsan.
-hur mycket kostar det att åka buss?
-30 kr kontant, 20 med sms, och inget i fall du sjunger en sång för mej

Vackerhet! Stuga 36 starring moi, belluz, Laurile och Lydialänu var en skrattattack i maggropen, brunutansol hysterin som slutade med 4 sexiga bedor på mattan.  Löklukt, kissfläckar och cpskadat element i stuga 36. Disken diskades med duschtvål då vi var för dåliga för att kunna finna diskmedlet (porslinet doftade av rosentröd och kokosextrakt). Matshopping med Belluz, vi var extremt nyttiga och prismedvetna for real. Som ett gift gammalt par<3 De 2 jättefina hejaramsorna (Jag håller på och skriver på en ny:) Jag vann duschcreme som senare användes till disken samt MER brunutansol, weey! Väldigt genomträngliga bikinitrosor på lördagen samt ICKEGENOMTRÄNGLIGA trosor på DM.

Tack för en underbar helg apisar, vad vore jag utan er? En ledsen man:)


Vem har snyggast facials? Oh jo jag!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0