Bäverbarn

Hey i stugan!
Mitt hår har nu kommit! yeey ska gå och hämta ut det imorn. Sedan blir det förhoppningsvis insättning på torsdag, efter det kommer jag vara vackrare än fem busiga bävrar på medis..eh? Nu börjar det dra ihop sig inför dm.. jag är rädd! Men jag kommer iaf se awesome ut med mitt vackra hår och nya magrutor, jo du dem är på gång! Om två veckor kommer jag lägga ut en bild på dem i bloggen och ni kommer att njuta av dem... Oh ja.

Och där blev jag lite rädd. Råkade trycka på en mystisk knapp som ledde mej bort från bloggen. Turligt nog sparades allt *yeeey* Något annat det snart är dags för är flytten till London som skall äga rum runt den 1 maj. Jag längtar så ini hel vetekorn. Saknar min andra halva Camilu så otroligt mycket. Scweden är inte dessa utan dej min käre vän!

En annan kär vän jag träffade idag var Miss Skinny. Jobbade vid centralplan idag så jag tyckte att hon var förtjänt av en visit. Vi åkte tillsammans hem i den fullpackade tunnelbane vagnen och diskuterade diverse vackerheter.
Skinny har många pengar på sitt sparkonto vilket jag inte har så idag anmälde jag mej som försöksperson. Jag säljer min kropp till förmån för vetenskapliga studier, plus att jag får feting med cash för det. NIIICE! Nu är det bara att sitta och vänta på att dem ringer. Dessutom är det ett litet jobba jag sitter och kikar på i Haninge, nära och vackert!

Jag hade tänkt att lista mina favve kaffisar (bara för att)

1. Skinnys Robert's Mocha
Motivering:
Den är onyttig, den är god. Den ÄR gudomlig.
Skinny jag har inte stött på någon som kär lika wunderbart kaffe som du. I love it. Jag föreställer mej att det är så här Danny Jones smakar med grädde.. eller? Jo förhoppningsvis! Detta är en av få saker jag kommer att sakna från Sverige. (Jag tycker Skinny borde flytta till London aswell så att mitt kaffebehov kan stillas..eeeh?)

2. Magnus Kaffe mocha med skvätt av vanilj
Motivering:
Den lindrade min maginfluensa, Den var chokladig, den var vanlijig.
Jag fick den gratis (stort plus) och den var specialgjord bara för mej. Oh yews kanske kan detta vara ett Robert's mocha subsititut? Maybe! I hope so! Magnus du är mitt ljus i slutet av tunnel..eller? Jag vet att du även diggar min poledance.. On the other side, vem gör inte det?

3. Camis kaffe mocha
den var varm, gjord med kärlek, gjorde mej glad när livet var svårt.
Jag fick den gratis aswell, me like the free stuff eey! Men den var otroligt varm så jag brände tungan.. aj! Dock inte lika söt som ajg är van vid men Camilu skall nog lära sig vad jag gillar, annars blir det piska!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0