Sa jag att jag äger en rosa laptop?

Hellus Hellus
Madilu is backs in the game, datan har äntligen kommit och blivit  installerad.
Gissa vad? Jag gjorde det helt själv, dock blev jag rädd när internet inte funkade..
trodde att jag hade haft sönder ngt *woopsi*
Men allt fixade sig efter diverse panikångestattacker.
Me knows computers.
Aja nu jävlar ska det bli flitigt bloggande när jag har en portable roosa laptop!
Vill ni se bild?
Men visst vill ni det!

Den är rosa.. inte ljuslila.. det är ngt fel på bilden!

Sen när jag var på tha phoney house så fick jag 500kr rabatt på en rosa musikmobil! yeey!
Vill ni se bild på den med? Oh jag vet nog att ni vill


Beautyness right?

Grejen är att jag älskar min laptop men jag har inte kommit på
hur man ändrar volymen på den.. aja det fixar sig i guess!

Godnatt babes
xoxo


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Troligtvis håller man in fuktionsknappen och höjer :D

2009-06-25 @ 09:59:17
URL: http://emmzie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0