Freebra

Goddagens magistern
Nu är jag hemma hos mami efter en timmas färd till gnestaO_o
Vad har vi gjort idag?

Letat efter brösttejp.. fann ingen men kom över en så gott som osynlig behå.. nice
Funnit ett very red läppstift för min monroe outfit= even nicer
Fått lön och är därför en rik man igen! yey!
Camilu den vackra barbaren kommer hem nästa torsdag... inflyttningsfest hos mej snart? Va eller?

Planer inför imorn är som så:
Millmutt, myself , lillebruuhur samt Kristoffer med sällskap ska schteka på stranden ( ja det finns en strand i björnlunda) för att mami och robin ska fixa things inför das bröllopet. Vi behöver därför vara ur vägen.. vilken bättre sysselsättning finns det än att bättre på den knappt existerande brännan?^^

Notera oxå att samtliga magmuskler, ja de existerar, värker efter ännu ett obarmhärtigt träningspass med Mr Patty Patsson. Very lovely indeed. Jag har nu införskaffat ett årskort på friskis och svettis.
Nu jävlar ska vi ha valuta för pengarna och bli vackra skinny babes<3

Vi kommer bli utkörda ur huset vid klockan 10 imorn så nu måste jag sova.

Toodles!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0