Whatever You Like

Hola

Idag tvättar jag =vuxenpoäng woho!
Dessutom målar jag das naglar på samtliga kroppsdelar, fint!
Ska ta på mig lite nytvättade kläder och sminka mig sedan bär det av hem till Francine. Den lilla jäveln bor i Lidingö, vurtsing resvägen juh! Jag, Davide och Francine ska tydligen hitta på något, vad vet jag inte. Men men någon har förmodligen planerat något.

Imorgon ska det vara cheerträning i Rudan men jag kan inte komma. Har lovat Niklas att följa med på någon släktmiddag, jag ska tydligen visas upp för hela famljen, Hjälp..
Dessutom är det som så att jag inte kan fortsätta på cheerleading. Har varken tid, pengar eller möjlighet. Det suger som fan men vad ska jag göra liksom. Måste plugga inför högskoleprovet, jobba och sen kommer jag bo flera mil bort fråm Haninge. Jag kommer verkligen att sakna alla svettiga stunder med apisarna:(

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0