Walk the Line

Så jag med bihang kollar på 'Walk the Line' tillsammans med Fabio som också har ett bihang.
Jag sitter och försöker hänga med i filmen så gott det går men är sur över att jag inte får kolla på Batman Forever istället,
så filmen är nästa slut och jag känner äntligen igen en låt!

Åh! Den här låten känner jag igen! Visste inte att det var han som hade skrivit den!! Utropar en förtjust Madilu

Niklas och Fredrik kollar konstigt på Mr Madilu som inte fattar grejen.

Det är faktiskt June Carter som har skrivit den, suckar Niklas

Är det här verkligen den första låten på hela filmen som du har hört innan?!? Utbrister Fabio

Erhmm ja.. Mumlar Madilu

Johnny Cash som är en av de bästa.. asså.. Madde vafan!
(följt av mer suckningar och ögon himlande)

Asså enda anledningen till att jag känner igen den är för att vi hade den låten i vårat cheer program förra året!
Langar Madilu som comeback!

Man kan inte vara bäst på allt... bara för att jag är lite  obildad när det gäller musik runt Elvis eran:'( *emotår*




xoxo

Kommentarer
Postat av: cäsi

burns burns burns, the ring of fire ;D

2009-07-23 @ 15:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0