I Wont Say That I'm Unhappy With You

Hellus!

Nu känns det världen lite bättre, måste fortfarande spill the beans om min planerade flytt (flykt?) ner till Gnesta inom en väldigt snar framtid. Tror inte Fabio kommer att bli glad men vafan om jag inte har råd.. what to do liksom??
Bror är för tillfället inte hemma... fuck.. Vi skulle behöva sitta ner och prata om det här.

Något som är positivt är att Niklas har fått cashflow.. tjänat över 5000kr på en dag. Omg det är typ vad jag tjänar på en månad.. Inte helt okej 0_o

Nu är i alla fall alla räkningar betalda, endast busskort saknas men det ska jag fixa dan innan den 1 augusti då det gamla går ut. Nu när jag ska emigrera till Gnesta så ska jag plugga till högskoleprovet som infaller den 24 oktober. Eftersom jag fick gå spec i både matte A och B så behöver jag all hjäp jag kan få liksom. Mamma har tydligen lärt sig det där med matematik vilket jag fortfarande efter x antal år i skolan inte har lyckats med. SUCK!

Idag har jag umgåtts med Millmutt och tagit lite spännande bilder och eftersom jag är så snäll (bilderna finns redan på datan så no effort) så hade jag tänkt att visa lite.







Fina va:))

Niklas ringde nyss och han är påväg hit från Gnesta *lycklig bäver*

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0