Cashflow?

Hej i lingonskogen
Idag har jag lidit av stress och pengabrist. Efter ett par välvalda telefonsamtal är ekonomin ordnad för tillfället, men jag lever på extistensminium just nu. gaaah! Som läget ser ut är jag tvungen att flytta ner till Gnesta och bosätta mej hos mor tills jag får veta om jag blir befodrad eller inte. Fucksake hoppas det. Skulle underlätta en hel del.

I helgen har jag varit hos mamma tillsammans med Niklas, gissa vad vi har gjort? Yes lovemaking indeed. Men denne man lyckades på något höger få med mej ut i skogen för att plocka svamp och bär tillsammans med mor, styvfar och bror. Tänka sig. Mr Madilu i skogen som plockar blåbär....

Man gör konstiga saker när man är kär

Men man får se de positiva i det hela när lågkonjan visar sitt mindre vackra careface

Eclipse börjar spelas in i mitten av augusti och när jag är ledsen så går jag in på denna sida http://twilightthemovie.com/
och nördar mej lite så där fint. Självklart slänger vi in en bild oxå.


Vackerhet<3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0