Who gets the last laugh now?


Hellus!

Jag tänkte inviga denna vackra blogg med ett nytt utseende, hoppas det går för sig min trogna läsarkrets på 30 pers <3
Maginfluensa fortskrider, huvudet dunkar, jag är fast i Sverige.. suck
Men jag har ju inte berättat om min, Camis och Magnus lilla vadslagningen, tills jag flyttar till London (vilket äger i rum efter mars troligtvis) så ska vi se vem som lyckats fixa magmuskler. Förloraren får säga upp sin kärlek till Edward Cullen för alltid medan vinnaren har all rätt att bli kallad för Mrs Cullen så länge denna vill. Om jag kommer vinna? Absolut! Det är liksom Cami vi snackar om har, hon har lika mycket engangemang som en jordnöt.. eeh? Och ger alltid upp när det gäller sånt här. Magnus däremot som är kille är en svår match, inte nog med att han har 25% mindre underhudfett än moi since han är en man. Han är dessutom redan ganska smal... men jag ska vinna detta! Finns inte en chans att jag säger upp min kärlek till en vacker man.. DET HÄNDER BARA INTE!

Eftersom jag känner mej väldigt givmild idag får ni se en bild på mitt nya hår, enjoy<3



xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

Orka ha alla utom mig länkade :'(

2009-01-10 @ 00:32:01
URL: http://emmzie.blogg.se/
Postat av: Madilu

mi scusi emmzie, detta skall åtgärdas omedelbart<3

2009-01-10 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0