Blåbär

Hey Hey!

Här kommer en rolig grej jag har snott av Lydia<3

HAR DU
Cyklat utan händer:
Jag har försökt otaliga gånger men det slutar alltid med att jag ramlar.. noob
Gråtit en hel natt; Ja, när Sirius dog i Harry Potter.. När jag läste boken.. Chocken har nog aldrig riktigt lagt sig.
Åkt vattenskidor; Ehm nej, men vattenskooter.. och det är ju coolare?
Åkt rullstol; Nej inte ett brutet ben i kroppen evah!
Gjort en bakåtkullerbytta; Yes, och jag är mycket vacker när jag gör dem.
Haft träningsvärk; Jag är en träningsvärk
Önskat att du var det andra könet; HAHA! JA! Jag skulle vara en sexig man:)
Velat vara ett djur; Får svara ja, marvulvar är väldigt intressanta djur.
Tänkt dig en kompis i rosa kanin dräkt; Hm nej.. men tanken är lockande.. Laura as a pink rabbit *drool*
Tyckt Harry Potter varit bra; Filmerna suger kvalsterkuk men böckerna är awesomly
Hatat choklad; Jag och choklad har ett mycket tillförlitligt förhållande, vi älskar varandra oavsett situation


HUR
Svarar du i telefon;
hellus!
Sätter du på dig strumpan; Ofta åt fel håll
Gör du när du är kär i fel person; Fel person existerar inte
Tycker du om "gulbil leken"; Den är rolig..tills man får blåmärken
Mycket pengar har du i plånboken nu; 3 pund och 18kr på kontot
Mycket är klockan när du svarar på detta; 2214
Fick du detta test; Snodde det av Lydia
Spenderar du en regnig dag bäst; Läser Twilight<3


VAD
Tänker du på just nu;
Edward Cullen..vem annars?
Tycker du om sushi; Oh ja sushi är awesome
Älskar du just nu; allt som är vackert
Åt du sist; ett försök till kladdkala
Drack du sist; Brämhults apelsin juice
har du för färg på dina trosor just nu; vita
Är din orginalfärg på håret;Ja du.. mörkblond kanske?
Behöver du just nu; Edward Cullen/Danny Jones i mitt sovrum tack

VARFÖR
Heter du det du heter;
För att min mor sa så och så blev det
Valde du dom kläderna du har på dig nu; dem är sköna att sova i
Sitter du vid datorn just nu; För att jag har inget liv..okay!
Svarar du på detta test; För att det såg kul ut
Är en apelsin orange; Färgen orange har fått sitt namn ifrån apelsinen som på engelska heter just orange.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Lydia

:)

2009-02-03 @ 22:50:11
URL: http://lydiakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0