I'm screaming I love you so

Heey barn!

Nu är man hemma igen, det suger!
Min födelsedag i korthet,

Bakfylla, feberfrossa, huvudvärk, maginfluensa, halsont
INTE HELT OKAY!

Vackert eller hur? Jag är sjuk som ett jävla djur, men jag hann faktiskt se Twilight ännu en gång innan jag lämnade London. Så tillbaka till verkligheten, det finns inte en chans i universum att jag går till jobbet med maginfluensa, NOT PRETTY! Jag kände mej väldigt deprimerad till jag lyssnade på Radio-ACTIVE albumet från mina one true lovers McFly.
"Smile" måste vara den mest feel-good låten ever. Som svar på Lindas kommentar i förra inlägget hade McFly inga shower att bjuda på när jag var i London, Gissar på att dem hade jullov. Men jag ska ju flytta dit och gifta mej med Danny J så snart skall det ske. Mr Edward Cullen har inkräktat på Mr Danny Jones kärleksrevir = moi. Nu vet jag inte vem man ska välja.. hjälp.. eeh?

Här kommer en fin textrad från 'Smile' med McFly, den är vacker<3

You don't have to have money to make it in this world
You don't have to be skinny baby if you wanna be my girl
Oh
You just gotta be happy
But sometimes that's hard so just remember to smile
(Sometimes that's hard)
Smile
Smile
And that's a good enough start

If you ain't good looking don't you let it get you down
And if your love life ain't cooking baby there'll be more fish around
Oh
You just gotta stay happy so put away that frown
Yeah
Just remember to smile
Smile
Smile
And turn the world around



Beautiness<3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0