Hey vacker!

Hey hey!

Jag är en trött man i sina bästa år, har nu varit utan all världens onyttigheter i tre dagar! Oh yes jag är bäst!
Så tre dagar avklarat, ca 60 stycker kvar nu då? Men jag fick ett tips av en människa på mitt jobb som ska sluta röka, man tar en dag i taget. Det tycker jag låter som en bra idé!
Träningen igår var inte vacker, jag var svag som en pissmyra efter min nästintill dödliga sjukdom (som varade i två veckor), mina muskler har förtvinat! Men ge mej en vecka så att jag hinner bli riktigt frisk så skall jag påbörja mitt magstyrke, konditionstränings och stretch program.. oh yews! Här har vi planer! Men som sagt, en dag i taget...
Jag har upptäckt att det är dessdå(?) enklare att avstå från onyttigheter när man är mätt.. än när man är hungrig, wow! Jag borde typ få nobel priset i forskning eller nått, men det är värt att tänka på.. hrm.
Nu hade jag tänkt att göra lite scones, medan de står i ungen skall rummet dammsugas.
Jag planerar en städning på fredag när jag är ledig.

Jobbet idag var kallt, jag frös som en bäver.
En konstig man kom fram till mej och sa att han kunde se skillnad på människor och skadedjur som är utklädda till människor, blev självklar tvungen att fråga vad han trodde att jag var..
Svaret blev: du är inte ett skadedjur<3
aaaw!


Danny J är inte heller ett skadedjur<3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0