He kissed my lips, I taste your mouth

Hey i blåbärskogen!
Magstyrkan är igång, 200 situps i olika varianter genomfördes igår.. hey träningsvärken!
Ikväll är det dags igen, wooho magrutor here we come!
Imorn skall jag ha en onyttigdag för att palla hålla ut i mer än 55 dagar liksom.
Funkar inte annars. Cami sände ett message till mej på fejjan idag, tydligen så skall Johanna flytta ut ur lägenheten i början på februari men jag kan inte åka dit förrän i mars efter dm liksom så nu när Cami återvänder till Svealand skall vi reda ut allt ekonomiskt fuckafuck.
Far sätter sig emot mina planer, jag misstänker att han vill att jag ska vara kvar i Sverige men näru! Jag skall till London, punkt slut. Jag är 19 år räknas som myndig så om jag vill flytta till Somalia och bli en kärleksguru så får jag det om jag vill. Sådeså!
Idag var jag teamledare på jobbet, det var roligt. Alla barn var duktiga. Imorn skall jag vara commander aswell och förhoppningsvis går det ännu bättre. Jag skall börja jobba fulltid nu sista tiden på Läkare utan gränser så att jag har feting med cash tills jag åker till London. Kommer att bli awesome precis som resten av mitt liv.. eh?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

papsu hindrar dig inte. Han ber dig bara tänka för en gångs skull, madilutten:)

Du är en impulsiv liten marulvsunge. Planering rariing

2009-01-27 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0