Blackbird

Hey hey hey!

Nu är jag så otroligt trött på denna sjukdom att det inte finns!
Jag har bestämt mej för att vara frisk tills på måndag, just for the record
Då börjar min kamp för magmuskler och då är det dags att ge sig ut och kamma in lite cash.
oh yes!

HAHA! Jag kommer att vinna detta vad med enkelhet..eeh?

Nu sitter jag här med ansiktsmask i ett desperat försök att få tillbaka lite grann av min forna snygghet.. eeh?
Igår såg jag och syster på "Harry Potter och den flammande bägaren", hur kommer det sig att denna film har blivit ganska mycket bättre på senare tiden, lite snyggare kanske?
Jag förstår inte hur jag kunde missa den undersköna varelse, MOI! Med mitt hawkeye för babes, hur att detta möjligt?!
Det är frågan..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0