Tjänare Chiefen

Hallus

Idag gick det dåligt på jobbet pga bakfylla. Idag halkade jag på vägen till träning så jag har en saftig krigsskada attt visa folket. jag orkar inte berätta allt så eftersom en bild säger mer än tusen ord så har jag illustrerat hela händelsen på Paint. Yeey me!Imorn är det träning igen så vi får se hur stor skadan är imorn.. kanske ritar jag även en bild av den?

Jeg er kånstnääer<3

Dessutom misstänker jag att jag gav Dissnumret utav misstag till Niklas igår. Det här numret man ger till killar som är jobbiga och när man ringer dit hörs en röst som säger "personen som gav dej detta nummer vill aldrig se eller tala med dej igen..." Jag har nämligen det numret skrivet som Mitt nummer i mobilen. Jag tror att jag bara gav honom telefonen och bad honom leta.. eh? woopsi! Aja sånt händer i guess.

xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0