Ohoy herr bäver!

Bakfull..idag.
Fääzt på Gröna villan (universitetet) igår, deltagarna var Moi, Karolina, Maja och John John.  Jag drack två xider, en eller två öl och dog. Gick ner i spagat på bordet efter påtryckingar av tre (?) Niklas. Spillde öl och xider på mej själv. Fick ett telefonnummer av en Niklas, han tog mitt. Den andra Värvar-Niklas och jag stod och väntade på bussen ihop, han fick värma mej eftersom jag frös. Senare konstaterade han att mitt hår luktade som tyska gummibjörnar och försökte äta det. Jag tror även han var påverkad eller bara hungrig. Så snart bär det av till jobbet! Bakfull, äcklig, trött...låter kul!

Jag älskar mina nya hörlurar från koss, när man har dem på sig är det som man lyssnar på musik i ett hav..eh?

You know you love me
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0