Försöker att förstå vad som har hänt

Hey hey!

Stureplan gick bra, kallt som fan. Man kan ju önska att vinden vänder och att det blir soligare samt varmare. Men näpp! Så blire inte! Idag var jag iaf och fick förlovningsringen såld, awesome! Jag är en rik man nu...nots!
Men 25 är om en vecka så förhoppningsvis skall jag överleva på något sätt. Hoppas bara att det inte kommer några icke beräknade avgifter som det har varit gott om denna månad. DM biljetterna och sportbehån! HJÄLP! Fortsätter det såhär får jag gå på malmskillnadsgatan eller nått.. eller? eeeh?

En liten ung brunett,
som är det allra vackraste jag sett<3



Oh yews Danny J en dag blir det du och jag..eh?XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0