Fääzt

Hey hey!

Idag hava jag solat med Patty<3 så nu är jag bruno fin:D
På schemat idag står:
 
- packa cheerväskan så att jag inte glömmer något.
*dräkten tre delar (jag vet exakt var den är)
*DM sidenbandet (vet oxå vart den befinner sig)
*svart linne (lite mer tveksamt där.. måste leta)
*cheer elite tröjan (tvättas)
*cheer elite shorts (tvättas)
*luunch (måste tillagas)
*vita låg strumpor (ehm.. måste leta)
*cheer dojorna (befinner sig på samma plats som dräkten)
-bränna ner musiken tills imorn
-öva slutet
-träna das magmusklerna så att dem syns lite imorn.. eh?
-duscha.. för jag luktar bäver efter solningen

Jag har en mycket busy dag idag.. dock har jag faktiskt lyckats skriva ett inlägg både här och på ce cheerbloggen!
Oh la la!

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0