Can I have this dance?

Hey barn!

Idag börjar min 6 veckors deffning.. oh yews!
Jag tycker att jag har varit ganska duktig so far till skillnad från patty som fuskade redan första dagen.
Vi har startat en viktklubb ihop, när man fuskar får motparten bestämma straff! mwahha!
Patty har lagt upp en mycket fin bild på oss när vi dansar på sin blogg, länken till pattys blogg finns i menyn för länkar till vänster. Imorn skall jag jobba i södertälje..ghettot! Vi får se hur det går! Förhoppningsvis bra.. eh?
Jag har nu äntligen skådat både Benjamin Knapp filmen och HSM 3, om jag ska rekommendera en får jag välja det senare alternativet. Men jag är ju ett fan av vackra pojkar<3

Nu ska jag byta om i min säng och dammsuga sedan blir det lite kvällssitups!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0