No Name

Hellus!
Nu har vi äntligen flyttat in i våran super awesome lägenhet. Samt fått upp allting ur lådor och in på rätt plats.
C'est kittens har oxå flyttat in! Så nu är vår lilla familj komplett.
Bilder på lägenheten kommer.. DA DA DUM!

Atm lagar Niklas mat till mig för att jag är varit aktiv och städat.. mm han får diska! Mwhahahha!
Känns lite cp att det snart är jul, nyår och min tjugonde födelsedag snart. Va fan ska jag hitta på?
Har ju en egen lägenhet men får inte dricka alkohol pga c'est bebe. Får typ fixa ett party med alla sötnosar och bjussa på najsig mat och så.. Vet inte. Asså ni får jättegärna komma med förslag för att majoriteten av folk som läser denna blogg är obligatoriskt bjudna. Kom och klapa magen och ät mumsi mat eller vad?
Vad vill ni hitta på? Jag kommer ändå att vara fet och alkoholfri liksom ^^

Bebisen som visar sig vara en man sparkar och mår bra. Dock kan man inte känna något på utsidan av buken än men det kommer väl senare I guess! Som sagt barnmorskan på ultraljudet sa att det såg ut att vara en penis mellan benen på den lille saken så vi kör på den teorin tills nästa ultraljud som infaller nånstans mellan vecka 30 tror jag. Så det roliga som kommer nu är vad fasiken den ska heta?

Har ni ett bra killnamn som inte är något av följande: Andreas, Mikael, Gabriel eller liknande.
Jag vill ha ett barnnamn som kanske inte alla ungar har. Hur kul är det att gå i samma klass som 5 st andra med samma namn? Inte kul! Var lite kreativa för jag behöver eran hjälp.


Så för att sammanfatta, Kom på något som vi kan göra på min födelsedagsfäzzt och kom med förslag till killnamn.


Ovah andh outh

Kommentarer
Postat av: Linda

Visste inte att det fanns något annat namnalternativ än Danny Jones. Möjligtvis Dougie... :D

2009-12-06 @ 21:55:22
URL: http://blogg.passagen.se/barbalalabe
Postat av: Patrick

Heey Sexy!!

Jag saknar dig sjukt mycket. Jag hoppas du har det bra och jag tycker att barnet ska heta Patrick!!!

2009-12-07 @ 02:26:00
URL: http://ptricks.blogg.se/
Postat av: madre c

Well... du vet att vi röstar för Ellan...



Garanterat ensam om namnet kommer ungen bli :-)

2009-12-07 @ 08:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0