More fun when you're not at home

Jag är ensam hemma med katterna.
Har just städat toan och gjort en massa nyttiga saker
men sedan märker jag.. var är katterna?



Dem är inte vid sin super lekplats
Men jag hör hur något krafsar och lever om..



Jag går ut i hallen.. fortfarande inga katter.
Stannar och beundrar den fina fiskmåstavlan från Ullared.
Mycket prisvärd.



I badrummet hittar jag Ceasar som springer iväg så for han ser mig.
Notera tvättsvampen på badkarskanten och notera att badrummet
är skinande rent. Dukti poni *klap klap*

Frågan är nu.. var är Cleo?



Här är den lilla marodören.
Hon har tagit sig in i handduksskåpet och dragit ur våra stolkuddar.
Bad kitten!
Nu har vi alltså kattludd på våra handdukar, lakan och stolkuddar.
Mywsigt...



Två luddbollar betyder mycket hår och ludd på ovälkomna ställen.

Aja jag lovade bilder på lägenheten och nu fick ni oxå se vad jag har spenderat min dag med att göra.
Städa upp efter c'est kittens äventyr.

Funny.


Imorn ska vi fira Niklas som fyller 24!
Sen ska den lilla filuren fly iväg till värnamo så jag blir helt själv här hemma.
Därför ska jag tvinga Millus att ha pyjamasparty med moi.
Cami kommer hit på söndag för att checka lägenheten. Jag har en liten överraskning till henne.
Visar den här efter att hon har fått se den fina utsmyckningsgrejen i mitt vardagsrum:)


Over and out!
xoxo


Kommentarer
Postat av: Ty

Hahahaha <3 <3

Jag saknar dig!

2009-12-10 @ 21:24:31
URL: http://linntyson.blogspot.com
Postat av: c'est madre

hahaha spännande! btw... när ska jag komma?? haha äsch jag ringer.

2009-12-12 @ 14:18:12
Postat av: millmutt

älskar bilden på ceasar. ESCAPE!

2009-12-17 @ 12:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0