We can pop bottles all night

Ohoy herr bäver!

Idag glänser ledigheten med sitt öga. Har köpt ny kattmatt åt ze kittenz så de kan bli ännu fetare. *I like*
Niklas-san är nu på sin taxikurs medan jag sitter här och lökar.
Jag har komponerat ihop ett egat recept på banankaka och snart ska jag börja med ze surprise middag.
Stekta tomater och risotto.
Till detta ska vi självklart dricka viiiin. Åh va mysigt!

Jag hade tänkt att överraska honom igår men han kom hem innan jag hade fixat allt.
Igår hade jag iaf lagat rösti så vacker som det heter med quorn peppar"biffar" samt bea sås.
 It was awesume.
Dagens projekt är också att städa köket samt skicka in ansökan till det nya bättre jobbet på mitt jobb.
 ME WANT IT.


Sen har det inträffat ett cravingmoment.
Jag och Niklas gick omrking i södertälje och så såg jag den.
Kärlek vid första ögonkastet.


399 på accent!!
Vem ska börja spara?
Jo jag!
CRAVINGZZZZ

eh?
Nu ska jag städa *yippie yohoho*

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0