Sicko

Hallus
Hur är livet på lågkonjans baksida? jojo det rullar..
Idag flyttar jag ner till Björnlunda aka. landet.
Livet suger ganska hårt när jag tänker på att jag inte kan fortsätta träna med mina apisar.
Jävligt tungt.
Mor blev väldigt upprörd över denna nyhet och vill att jag ska börja träna i ett lag i Nyköping.
 Har checkat in deras hemsida.. eh.. ja du. De är ju inte Cheer Elite:(

Sitter nu och fixar över en massa bilder till min rosa minidata.
Ska sitta och titta på fina bilder av SRB med tårar ner till vaderna. :'(
Och som det lilla missödet inte vore nog så är jag magsjuk.. Rawr på att allt är så jobbigt.
Men något som är positivt är att Niklas fortsätter att ha cashflow.
Idag vann han 2000kr på ett lotteri som han har på sitt jobb.
Jag har dessutom brännt en skiva med McFly och andra fina saker att spela i hans bil^^



Tungt..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Patrick

Vi får ses nästa vecka tror jag, för denna vecka verkar vara full! Jag hör av mig om det kommer en lucka denna vecka :)

Pusss

2009-08-03 @ 17:32:41
URL: http://ptricks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0