Preggo?

Halo barnen
Ursäkta frånvaron men jag har inte varit vid mina sinnes fulla bruk.
C'est graviditet is bekräftad.. jag ska alltså ha barn.. i slutet av april eller i början av maj.
Nu när det är bokat i allas kalendrar så vet ni att runt mars är det dags att köpa presenter.. eh?
Anyho! Niklas är fadern till c'est child...inte Danny Jones... Inte Edward Cullen.. Utan Niklas.

Fast å andra sidan kan han spela gitarr som en gud (danny jones)
Han sjunger oerhört fint (danny jones)
Han kör bil som en idiot (edward cullen)
Han kör en volvo (edward cullen)


Hur går Hannah Montana låten?

You get the best of both worlds!!

Aja jag ska försöka vara lite mer uppdaterad nu.. eftersom det är så många fina sötisar som har rest bort.
Patty i usa
Emily i usa
Linn i östersund (aka älgarnas kommun)
cami kanske drar till norge... noo!


now busy woman must go work

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emily (kvalster)

Yes jag e först å kommentera!!!

What??! Yes jag ramlade av stolen i Cali-F-Land!! Shiit! OMG!! Jag fattar inte hur det gick till! (jo visst fattar jag men what)) Säg att du driver?? Madilu?? You's having a child?? For real? Jag är nog hemma i april, om inte så vill jag se le bebe så fort jag kommer hem! :D Lova? <3<3<3<3<3 Grattis!!!

2009-08-28 @ 19:58:28
URL: http://emilyjane.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh grattis får man väl säga då =) Från Kennethi också. =)

2009-08-30 @ 18:43:21
URL: http://alalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0