Life Goes On

Allt är så förvirrande
Du somnade för en stund sedan,
Jag är trött men kan inte sova
Förstår att jag kanske inte uppskattar dig.
Så som jag borde.
Tänker på våran framtid ihop.
På allt jag måste ge upp..
Uppoffringarna är svårast.
Men också att ingenting kommer att bli sig likt.

Hela lägenheten är tyst,
Man säger att livet är fullt av val.
Hur vet man att man har gjort rätt?
Jag ser ut i hallen på barnvagnen vi köpte i helgen.
Jag tänker...

Livet är fullt av val... och jag har gjort mitt

<3

Jag vet att du är med mig hela vägen



Kommentarer
Postat av: Emma

Det känns inte som att jag utvecklas så mkt i hce, och det känns trist att folk bara slutar och kommer och går hela tiden så att vi alltid måste börja om på noll igen.

Jag tror att det här blir bra :)



Kommer du på lagdagen? :D

<3 <3

2009-08-11 @ 09:40:41
URL: http://emmzie.devote.se
Postat av: Emma

Hahah, ja verkar ändras hela tiden ;D



du ska sluta du med va?

2009-08-11 @ 11:02:26
URL: http://emmzie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0