Busy woman!

Rrawr!
Idag har jag jobbat wiho inte roligt. Alma den jäveln slog mitt rekord.. damnit!
Måste överträffa 29 denna gång but i will make it!
Jag är en busy woman nowadays.. måste leta reda på min kalender..
eller helst en ny vill jag ha.
som matchar bra med den vackra väskan jag vill ha.. *dregel*

Detta är då de kommande dagarna för herr Madilu

Fredag:
Ska träffa Ultra sexxi man med många xxx also known as Patty för att säga bye bye
då denna fagra varelse ska lämna min tillvaro för att fly till usa. *tååår*
Dessutom ska han få sin present:)
Sedan bär det av för att möta upp Francine och Davide för att sedan dra till
Carmen för en värvaröl med andra gamla bekanta.

Lördag:
Camelot kommer för att göra sin närvaro känd. Vi ska väl mysa lite för att vi är gulligah!
Nej men har inte träffa den lilla filuren på länge så hade tänkt att göra det nu.
Also så återvänder den resterande biten av min familj till Schweden igen så
då är jag fri att återvända till Björnlunda.

Söndag:
Niklas-san har återvänt hem från den öde ön Värnamo och tagit med sig en massa
roliga möbler så vi ska ställa iordning vårt nya rum.. samt finna ett klurigt gömställe för våran barnvagn.
Kanske lite svårt att förklara för ze familj why we have it.




Soetnoosar<3

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

Katy Perry <3

2009-08-23 @ 20:31:08
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0