U R So Gay

Åh hej

Vad händer på måndag? Madilu springer sin kos till Lalalondon och kommer tillbaka på torsdag
Kommer ni att sakna mej? Ofc you will, det är yours truly vi pratar om.
Ny  fin liten header är på väg men får dröja ett tag (jag är lat) har upptäckt att alla låtarna på mp3n till vänster inte funkar
GAH! Får väl fixera det lite senare aswell. Idag har jag firrat håret så det är ej gult längre utan en mer diskret askblond nyans. yeey me! Imorn ska jag först in till stan och shoppa nödvändigheter och senare bär det av till FÄZZTBANANERNA JenJen Emzz and Emililiu. Singstar och alkohol står på scheamt. Kommer det att bli awesome? Oh ja!
Nu ska jag dra och jobba till kl 9.

Stay Gold små älsklingar


Största älsklingen till v. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0