Those were the days

Hej barnen
Känner att det är dags för lite changes i bloggvärlden hära, nej jag ska inte byta blogg.
Jag är en människa som håller kvar i saker ' to the bitter end'
min hotmailadress är från fyran liksom. Jag tänkte mer ändra headern och göra allt mer rosa and stuff liksom.

Lite news update här då. Jag ska inte flytta till London förrän lite senare så ni får dras med mej ett tag till.
Anledningen till detta är att Camelot flyttar hem till Svedala igen.
Så nya planerna är följande:

*Lägenhet med Tyson
*Tattoo om en vecka
*Londonresa om en vecka
*SM om en månad
*Nytt jobb om en månad
*e.v. ta körkort om en månad
*Åka och hälsa på en viss vacker människa som bor på andra sidan jorden
(tror ni kan gissa vem det är) Samt leva där ett par veckor.
*Resa till nått annat roligt ställe.. typ Grekland, Spainen, Italy har jag hört ska vara vackert såhär års.

Fullspäckat as usual

Stay Gold darlings<3 

Kommentarer
Postat av: bella

vad för tatuering? :D vad för jobb? :D JAG VET VEM DU SKA ÅKA OCH HÄLSA PÅ (antar jag?) och hur sent är senare (flytt till london)? :O:D:D jeteklad poni<3

2009-04-21 @ 00:35:05
URL: http://www.alevad.devote.se
Postat av: Madilu

Du kommer få svar på dina frågor snart min poni..mycket snartxD

2009-04-21 @ 08:53:25
URL: http://madilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0