Reflektioner

Jag har aldrig riktigt gillat Harry Potter filmerna, why?
Tre viktiga anledningar:
Tycker att de utesluter viktiga saker
Tycker att de är dåligt gjorda
Tycker att han som spelar Sirius är FUL SOM FAN
*Notera att Sirius beskrivs som en total babe i boken
why oh why! Har de valt en ful människa som Sirius?!
I shall never understand them...

Jag har alltså inte förgivet dem för detta brutala misstag, men när jag ser klipp ur den kommande filmen numero six
så tänker jag.. Man kanske borde gå och se den på bio? Den verkar vara mycket bättre gjord än alla de andra, varför?
ett ord: TWILIGHT som har...

*Har heta babes
*Är snyggt gjord
*Gör faktiskt böckerna någorlunda rättvisa
*FÖRFULAR inte människor som ska vara vackra
*Bra skådespelare


MEN jag skall i alla fall gå och se denna film och vem vet.. Den kanske är bra.
Who knows

btw orka lägga seriös reflektion på detta.. men ni känner mej. Fantasy är min fetish

xoxo

Kommentarer
Postat av: cas

det vi gillar är rupert grint i hela sin vackerhet <333 och lite daniel radcliffe också, trots hans överdramatiseringar ;D

2009-04-19 @ 01:13:05
Postat av: Madilu

harry potters käkben?<3

2009-04-19 @ 20:44:41
URL: http://madilu.blogg.se/
Postat av: Laura

twilight förfular inte folk?!

- rosalie som ska vara den absolut vackraste av alla ser ut som "tjejerna" i White Chicks!!!

- jasper ser ut som en parodi på sig själv

- robert pattinson må vara snygg men han är ingen supperawesomely vacker edward :(



dock gjorde de ett bra jobb med Carlisle. REOWR!

håller även med dig om sirius... :O

2009-04-20 @ 00:00:07
URL: http://pussetiv.blogg.se/
Postat av: Madilu

Laura var bara tyst, din åsikt räknas inte här.

R-patz är vackerhet och eftersom detta är min blog är det mina åsikter som väger bäst:D



länge leve Madilu diktator!

2009-04-20 @ 22:04:18
URL: http://madilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0