It's all about you<3

Hey folket
Vad gör man åt en deppig dag?
*Läser Harry p (är på sista boken nu, yeey me)
*dricker sprite zero (för att jag känner mej så jävla nollig för tillfället)
*Lyssnar på mcfly (enda som kan få en på bra humör nu för tiden)
*Knarkar alvedon
*Kör på
*Dö i sängen

Och som om saker inte kunde gå och bli mer jävliga så kommer den där IPRED lagen
 som gör att man är rädd för att fildela. Crapili crap crap! Ibland är det inte lätt när det är svårt...
Ska vi försöka tänka pussetivt? reklam för lauras blogg(?)

PUSSETIVA TANKAR
*Cami anländer om 15 dagar
vilket betyder att världen blir lite vackrare
*Jag, Linn och Cami ska ha sagan om ringen maraton
samt vara allmänt supernördar som bara vi kan
*Jag drar iväg till London på en kvikis om 25 dagar
*Jag får 9500kr tillbaka från staten innan den 20 juni
*Tattoo äger rum om ca 26-27 dagar
*Det är träning imorn<3
*Danny J är vacker..


Samt för att fixa depressionen funderar jag på att byta hårfärg..
Tänkte vi skulle ha en omröstning på bloggen så att folket får bestämma.
Så muppar, vad säger ni? Vilken hårfärg?

xoxo


Kommentarer
Postat av: cäx ;D

FIN bild!

2009-04-03 @ 16:20:36
Postat av: belutt

BLONDIE!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-03 @ 23:54:44
Postat av: Madilu

I know! Den är vacker.. funderar allvarligt på att trycka upp den som tröja<3



Jag lägger upp resultat av hårfärgen på bloggen imorn:D

2009-04-04 @ 01:22:16
URL: http://madilu.blogg.se/
Postat av: Lydia

jag lovar att den kommer vara rod! haha

Sakanr dig!

2009-04-07 @ 15:38:12
URL: http://lydiakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0